Wielkopolskie Towarzystwo Genealogiczne GNIAZDO

Forum dyskusyjne WTG GNIAZDO
Teraz jest 08 gru 2019, 17:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1042 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 lut 2014, 23:50 
Offline

Dołączył(a): 11 lut 2014, 22:13
Posty: 2
Gdzie mogę znaleźć akty chrztu lub urodzenia z lat 1870-1899? Szukam rodziców i rodzeństwa babci Pelagii Ogórkiewicz z domu Grzybowska (rodzice Marcin i Józefa).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lut 2014, 06:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2006, 20:28
Posty: 761
Lokalizacja: Wolsztyn
Parafia Lubcz - AA Gniezno , USC Mięcierzyn - AP Inowrocław dok. od 1891

_________________
Pozdrawiam
Jacek Piętka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2014, 20:48 
Offline

Dołączył(a): 04 cze 2010, 22:42
Posty: 101
Czy wieś Kaniew, gm. Koźmin Wlkp, pow. krotoszyński, należała w latach 70. XIX w. do parafii Wielowieś ?

Pozdrawiam,
Regina


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2014, 20:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, 14:28
Posty: 1106
Lokalizacja: Billy-Montigny we Francji
Tak !


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2014, 21:19 
Offline

Dołączył(a): 04 cze 2010, 22:42
Posty: 101
Czyli dobrze miarkowałam :wink: . Chrystianie, dzięki za błyskawiczną odpowiedź.

Pozdrawiam, Regina.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2014, 16:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sie 2008, 18:47
Posty: 764
Lokalizacja: Pępowo / Wrocław
Po sześciu latach poszukiwań kartoteka mieszkańców Poznania wskazała mi miejsce ślubu Jana Krajki z Leokadią Masadyńską 06.02.1893.
To wieś DORMOWO w pow. Międzychód.
Proszę o podpowiedź,do jakiej parafii lub USC należała ta miejscowość w owych latach.

_________________
Pozdrawiam.
Barbara


"Gdzie się człowiek ulągnie,tam ciągnie".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2014, 17:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, 14:28
Posty: 1106
Lokalizacja: Billy-Montigny we Francji
dziś parafia Kamionna

Pozdrawiam

Chrystian


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2014, 18:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2006, 22:57
Posty: 2398
Lokalizacja: Mnichowo
I wtedy też :)

Wojtek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2014, 21:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sie 2008, 18:47
Posty: 764
Lokalizacja: Pępowo / Wrocław
Panowie, bardzo dziękuję za informacje.Rodzina nigdy nie wspominała,że ten nauczyciel wiódł takie tułacze życie i znajduję go w przeróżnych miejscach w okolicach Poznania.
Teraz tylko zamówić akt, czekać i skompletować dane.

_________________
Pozdrawiam.
Barbara


"Gdzie się człowiek ulągnie,tam ciągnie".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lut 2014, 14:12 
Offline

Dołączył(a): 09 kwi 2013, 19:31
Posty: 12
Hi, can someone identify the place mentioned in the following link:
City name

I read: Влоцлавiкаго Гръзда селенiи Быбна (or Рыбна)

Влоцлавек = Włocławek, but I'm stuck with the rest.

Full record for reference: Marriage record.

Thank you for your help.
Peter Paluszewki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2014, 00:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2006, 16:04
Posty: 553
Lokalizacja: Turek
Żarowo: http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%BBarow ... oivodeship
Rybno: http://en.wikipedia.org/wiki/Rybno,_Ko%C5%82o_County

Mapa:
https://maps.google.pl/maps?saddr=%C5%B ... s&t=m&z=13

_________________
Pozdrawiam
Darek 100
http://stolarski.naszagenealogia.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2014, 01:35 
Offline

Dołączył(a): 09 kwi 2013, 19:31
Posty: 12
That makes sense,

Thank you very much.
Peter


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 mar 2014, 21:50 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2013, 13:25
Posty: 2
Szukam potomków Walentyna Halta ur.1831 z wielkopolski.Ostatnia informacja ślub w Wierzenicy w 1857r jaka to była parafia? Kicin czy Swarzędz? Slub z Antoniną Krzyżaniak. Będe wdzięczna za pomoc.Pozdrawiam Alwies


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 mar 2014, 22:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2009, 17:30
Posty: 3217
Alwies napisał(a):
... Ostatnia informacja ślub w Wierzenicy w 1857r jaka to była parafia? Kicin czy Swarzędz? ...


W Wierzenicy znajduje się do dziś kościół parafialny.

_________________
Pozdrawiam Danka
w.danka.w@wp.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2014, 20:36 
Offline

Dołączył(a): 12 mar 2014, 22:15
Posty: 8
Witam.
Poszukuję wszelkich informacji na temat pradziadków Władysława Jaśkiewicz ur. 15.05.1889 i Scholastyki Kuświk ur 04.02.1890. Pochodzili z miejscowości Ostrów Kaliski powiat Kalisz. Pochodzę z innego regionu Polski i nie znam tych rejonów. Gdzie należy szukać jakiś dokumentów dotyczących tych osób. Proszę o pomoc i dziękuję.
Pozdrawiam Wojtek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2014, 20:47 
Offline

Dołączył(a): 15 gru 2012, 20:52
Posty: 282
wojan74 napisał(a):
Witam.
Poszukuję wszelkich informacji na temat pradziadków Władysława Jaśkiewicz ur. 15.05.1889 i Scholastyki Kuświk ur 04.02.1890. Pochodzili z miejscowości Ostrów Kaliski powiat Kalisz. Pochodzę z innego regionu Polski i nie znam tych rejonów. Gdzie należy szukać jakiś dokumentów dotyczących tych osób. Proszę o pomoc i dziękuję.
Pozdrawiam Wojtek


To będzie parafia Giżyce. Skany są dostępne online w SZWA:

http://www.szukajwarchiwach.pl/53/3627/0/-#tabJednostki

_________________
Stanisław


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2014, 06:50 
Offline

Dołączył(a): 12 mar 2014, 22:15
Posty: 8
Dziękuję Panie Stanisławie za odpowiedź i pomoc.
Pozdrawiam Wojtek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2014, 18:40 
Offline

Dołączył(a): 29 sty 2013, 14:26
Posty: 181
Lokalizacja: Wrocław
Dzień dobry
Bardzo proszę o podpowiedzi do jakiego AP i AA mogły trafić księgi metrykalne ze wsi LIBIĄŻ koło Chrzanowa/Oświęcimia .
Na żadnym forum w ostatnim czasie ten rejon nie był przytaczany. Jest on bardzo ubogi w dostępności internetowej a może się mylę i nie potrafię nic znaleźć ?
Serdeczności
Elżbieta

_________________
Szukam: Cegielski/Cegielny - Kalisz/Ostrów, Łakoma - Jutrosin, Giczela - Święta/Złotów, Norys - Libiąż


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2014, 22:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2011, 18:28
Posty: 777
Lokalizacja: Pleszew
W województwie koninskim w gminie Wierzbinek jest malutka miejscowość Obory niedaleko Ślesina. Jaka to mpgła być parafia w XIXw, nie mogę nigdzie tego znaleźć.

_________________
Pozdrawiam
Liliana Komorowska

--------------------------------------
Komorowski Antoni akt ur. II poł. XVIIIw.(Czerniejewo i okolice) Brzostowski Antoni zgon poł.XIXw. (?) Brzostowski Kazimierz XVIIIw.(kuj.pom.)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2014, 22:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2006, 16:04
Posty: 553
Lokalizacja: Turek
lila napisał(a):
W województwie koninskim w gminie Wierzbinek jest malutka miejscowość Obory niedaleko Ślesina. Jaka to mpgła być parafia w XIXw, nie mogę nigdzie tego znaleźć.

Parafia Broniszewo.

_________________
Pozdrawiam
Darek 100
http://stolarski.naszagenealogia.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2014, 23:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2011, 18:28
Posty: 777
Lokalizacja: Pleszew
Super, dziękuję serdecznie.

_________________
Pozdrawiam
Liliana Komorowska

--------------------------------------
Komorowski Antoni akt ur. II poł. XVIIIw.(Czerniejewo i okolice) Brzostowski Antoni zgon poł.XIXw. (?) Brzostowski Kazimierz XVIIIw.(kuj.pom.)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 kwi 2014, 10:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2011, 18:28
Posty: 777
Lokalizacja: Pleszew
Jeszcze jedna prośba - jaka to parafia:
Szetlewek – wieś obecnie położona w województwie wielkopolskim, w powiecie słupeckim, w gminie Zagórów

_________________
Pozdrawiam
Liliana Komorowska

--------------------------------------
Komorowski Antoni akt ur. II poł. XVIIIw.(Czerniejewo i okolice) Brzostowski Antoni zgon poł.XIXw. (?) Brzostowski Kazimierz XVIIIw.(kuj.pom.)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 kwi 2014, 12:48 
Offline

Dołączył(a): 15 gru 2012, 20:52
Posty: 282
lila napisał(a):
Jeszcze jedna prośba - jaka to parafia:
Szetlewek – wieś obecnie położona w województwie wielkopolskim, w powiecie słupeckim, w gminie Zagórów


Za:

http://tpa_kalisz.republika.pl/indexee6d.html

Trąbczyn lub Rzgów.

_________________
Stanisław


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 kwi 2014, 13:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2011, 18:28
Posty: 777
Lokalizacja: Pleszew
Szetlewek odnaleziony, dzięki, strona bardzo dobra i przydatna.

_________________
Pozdrawiam
Liliana Komorowska

--------------------------------------
Komorowski Antoni akt ur. II poł. XVIIIw.(Czerniejewo i okolice) Brzostowski Antoni zgon poł.XIXw. (?) Brzostowski Kazimierz XVIIIw.(kuj.pom.)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 kwi 2014, 18:56 
Offline

Dołączył(a): 15 gru 2012, 20:52
Posty: 282
lila napisał(a):
Szetlewek odnaleziony, dzięki, strona bardzo dobra i przydatna.


To prawda choć pewnie przydałaby się jej pewna aktualizacja. :)

Przy okazji - czy dobrze widzę że mieszkasz w Pleszewie?
Folusz to w sumie moje prawie rodzinne gniazdo. :)

_________________
Stanisław


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 kwi 2014, 21:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2007, 10:19
Posty: 732
Lokalizacja: Września
Proszę o pomoc w ustaleniu parafii dla miejscowości Bednary (gmina Pobiedziska) w 1822 r.

Pozdrawiam
Jarek

_________________
Gdzie i kiedy, prawdopodobnie na Kujawach lub w Wielkopolsce, wzięli ślub Józef Górski i Marianna Pytlińska (ok. 1829 r.) oraz Wiktor Górski i Marianna Nalazek (ok. 1860 r.)? Gdzie i kiedy ok. 1803 r. urodził się Józef Górski?

http://www.gorscy.org.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 kwi 2014, 22:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2006, 16:04
Posty: 553
Lokalizacja: Turek
Jarku, Bednary to parafia Wronczyn.

_________________
Pozdrawiam
Darek 100
http://stolarski.naszagenealogia.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 kwi 2014, 22:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2007, 10:19
Posty: 732
Lokalizacja: Września
D-100 napisał(a):
Jarku, Bednary to parafia Wronczyn.


Serdeczne dzięki, Darku.

Pozdrawiam
Jarek

_________________
Gdzie i kiedy, prawdopodobnie na Kujawach lub w Wielkopolsce, wzięli ślub Józef Górski i Marianna Pytlińska (ok. 1829 r.) oraz Wiktor Górski i Marianna Nalazek (ok. 1860 r.)? Gdzie i kiedy ok. 1803 r. urodził się Józef Górski?

http://www.gorscy.org.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2014, 07:17 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2008, 11:20
Posty: 23
Dzień dobry,

moja 2xprababka w chwili śmierci (1860 r.) mieszkała na ul. Słomianki w Gnieźnie?. Do jakiej parafii należała ta ulica?

Pozdrawiam. Karolina


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2014, 08:19 
Offline

Dołączył(a): 04 lis 2011, 08:11
Posty: 791
Lokalizacja: Gniezno
Raczej św. Trójcy

_________________
Pozdrawiam. Mikołaj M


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2014, 10:45 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2008, 11:20
Posty: 23
Dziękuję. Sprawdzałam rok 1860 na 'szukajwarchiwach.pl" i niestety nie ma tam nazwiska mojej prababki.
Może popełniam jakiś błąd - proszę o radę. Data śmierci 20 grudnia 1860 r.

Karolina


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2014, 13:40 
Offline

Dołączył(a): 04 lis 2011, 08:11
Posty: 791
Lokalizacja: Gniezno
A może byś podała dane babci? Skąd znasz datę ? Jaką masz pewność, że mieszkała na słomiance?:) I zawsze możesz sprawdzić zgonu u św. Wawrzyńca.

_________________
Pozdrawiam. Mikołaj M


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2014, 14:00 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2008, 11:20
Posty: 23
Prababka nazywała się Marcjanna Potulna dd Czaplińska. Zmarła 20 grudnia 1860 r. Pozostawiła trzech synów: Antoniego, Józefa i Teofila.Informację mam ze zdjęcia strony księgi metrykalnej, które ktoś kiedyś zrobił. Niestety nie obejmuje całości strony.
Przed prababką zapisane są dwa nazwiska - Józefa Nowakowska oraz Piotr Okutniewicz.
Zapis przy prababce jest taki (wg rubryk księgi):
1860
'December , 20, platea Słomianka, 49 lat 6 m-cy.

Pozdrawiam. Karolina


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2014, 15:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2009, 22:40
Posty: 217
[quote="Karolina55"]Prababka nazywała się Marcjanna Potulna dd Czaplińska. Zmarła 20 grudnia 1860 r. Pozostawiła trzech synów: Antoniego, Józefa i Teofila.Informację mam ze zdjęcia strony księgi metrykalnej, które ktoś kiedyś zrobił. Niestety nie obejmuje całości strony.
Przed prababką zapisane są dwa nazwiska - Józefa Nowakowska oraz Piotr Okutniewicz.
Zapis przy prababce jest taki (wg rubryk księgi):
1860
'December , 20, platea Słomianka, 49 lat 6 m-cy.


...................................................................
Znalazłam taki wpis na PP

Parafia katolicka Łekno, wpis 14 / 1827
Joannes Potulny (28 lat) 100%
Martianna Czaplicka (21 lat) 87%

Pozdrawiam
Genowefa

_________________
Gdzie urodził się Walenty Schulz (ok 1769), który poślubił Katarzynę Jender / Jąder (?), ich syn to Michał Schulz (1811) (Potockie Olendry k. Opalenicy)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2014, 17:43 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2008, 11:20
Posty: 23
Dziękuję. Znam ten akt. Faktycznie jest zbieżność imienia męża - Jan, ale nie pasuje nazwisko Czaplicka (w innych aktach nazwisko panieńskie prababki brzmi: Czaplińska, nie Czaplicka), poza tym lata. Skoro zmarła w 1860 w wieku 49 lat i 6 m-cy, nie zgadzałaby się data urodzenia. Kilka lat różnicy. Wprawdzie często zdarzały się błędy w zapisach, ale tutaj chyba za dużo różnic.

Pozdrawiam. Karolina


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2014, 06:54 
Offline

Dołączył(a): 04 lis 2011, 08:11
Posty: 791
Lokalizacja: Gniezno
Dziwna sprawa, bo chyba rzeczywiście takiego aktu nie ma...

_________________
Pozdrawiam. Mikołaj M


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2014, 07:04 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2008, 11:20
Posty: 23
Dzień dobry,

też jestem zdziwiona. Tym bardziej, że na PP jest akt ślubu jej syna, a brata mojego pradziadka z 1860 r. właśnie z parafii św. Trójcy.:)
Pozdrawiam. B.Karolina


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2014, 14:13 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2008, 11:20
Posty: 23
Okazuje się, że ul Słomianka należała do archikatedry. Dziwna jednak sprawa nie ma duplikatu księgi z 1860 r. :(

B.Karolina


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2014, 15:18 
Offline

Dołączył(a): 21 lut 2010, 10:54
Posty: 345
Czy ktoś się orientuje do jakiej parafii należały w 1817 Żerniki?

Z pozdrowieniami, jozwiw


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2014, 15:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2007, 16:29
Posty: 530
Lokalizacja: Nowa Ruda dolnośląskie
hm.. o jakie Żerniki chodzi? bo jak podaje Tryptyk Wielkopolski Żerniki występują w każdej Archidiecezji

_________________
pozdrawiam
Jola Mazur

Włodarczyk Suśnia Mokronos, par Kobierno, Orla - Koźmin, Maciejewo - Rozdrażew, Wielowieś
Wachowiak Frankowiak par Wyganów
Jończak Błaszczyk/Błaszak Mokronos
Zieleziński Krenc Sulmierzyce
Dymek Połajewo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2014, 17:30 
Offline

Dołączył(a): 21 lut 2010, 10:54
Posty: 345
Najprawdopodobniej te koło Blizanowa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2014, 18:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2007, 16:29
Posty: 530
Lokalizacja: Nowa Ruda dolnośląskie
jozwiw napisał(a):
Najprawdopodobniej te koło Blizanowa


Jeżeli koło Blizanowa to będzie parafia Blizanów. Tryptyk podaje przynależność do parafii w 1895 roku. W szukajwarchiwach są skany od 1819 roku. Można sprawdzić czy nie było zmiany.

_________________
pozdrawiam
Jola Mazur

Włodarczyk Suśnia Mokronos, par Kobierno, Orla - Koźmin, Maciejewo - Rozdrażew, Wielowieś
Wachowiak Frankowiak par Wyganów
Jończak Błaszczyk/Błaszak Mokronos
Zieleziński Krenc Sulmierzyce
Dymek Połajewo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2014, 18:10 
Offline

Dołączył(a): 21 lut 2010, 10:54
Posty: 345
Mnie szukajwarchiwach pokazuje tylko akta z Blizanowa z lat 1872-1910. Czy mógłbym prosić o link do tych starszych?

Szukam zgonu z 1817 r. Gabriela Biernackiego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2014, 18:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2007, 16:29
Posty: 530
Lokalizacja: Nowa Ruda dolnośląskie
jozwiw napisał(a):
Mnie szukajwarchiwach pokazuje tylko akta z Blizanowa z lat 1872-1910. Czy mógłbym prosić o link do tych starszych?

Szukam zgonu z 1817 r. Gabriela Biernackiego


Sprawdź w Basi
http://www.basia.famula.pl/skany

_________________
pozdrawiam
Jola Mazur

Włodarczyk Suśnia Mokronos, par Kobierno, Orla - Koźmin, Maciejewo - Rozdrażew, Wielowieś
Wachowiak Frankowiak par Wyganów
Jończak Błaszczyk/Błaszak Mokronos
Zieleziński Krenc Sulmierzyce
Dymek Połajewo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2014, 18:26 
Offline

Dołączył(a): 21 lut 2010, 10:54
Posty: 345
W BASI faktycznie są, ale niestety dopiero od 1819...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2014, 18:45 
Offline

Dołączył(a): 21 lut 2010, 10:54
Posty: 345
A czy orientujesz się może do jakiej parafii mogły należeć: Konigliche Grochowiska w 1861


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2014, 10:58 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2010, 13:20
Posty: 3738
Lokalizacja: Lutogniew/Międzyrzecz
Według Mycielskiego - parafia Izdebno
http://www.wbc.poznan.pl/dlibra/docmeta ... ublication

_________________
Pozdrawiam serdecznie
Wojciech Derwich


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2014, 13:45 
Offline

Dołączył(a): 21 lut 2010, 10:54
Posty: 345
Dzięki, jozwiw


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2014, 18:02 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2014, 14:27
Posty: 27
Lokalizacja: Warszawa
Dzień dobry,
szukam aktu urodzenia Rozalii Gładych (1885) urodzonej w Młodocinie (powiat Szubin) - do jakiej parafii należał Młodocin?

_________________
Pozdrawiam
Beata

Światlak - Rzeszyn k. Strzelna; Graczyk - Goślinowo, Pustachowa; Niesuchorscy - Gorawin; Cieśliński - Kleparz, Odrowąż; Jędrzejczak/Andrzejczak - Jarząbkowo; Gładych, Haas - Młodocin i okolice


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2014, 19:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lis 2006, 16:07
Posty: 3243
BeataK napisał(a):
Dzień dobry,
szukam aktu urodzenia Rozalii Gładych (1885) urodzonej w Młodocinie (powiat Szubin) - do jakiej parafii należał Młodocin?


Parafia Góra, dziś dzielnica Żnina. Po 1887 był to poza tym już zawsze pow. żniński.

_________________
Łukasz Bielecki

...et Marcus genuit Lucam. Lucas autem genuit Ignatium.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1042 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL